Warning: Creating default object from empty value in /home/akhtarsaad/flyyoufools/wp-content/plugins/download-monitor/classes/download_taxonomies.class.php on line 138
Stupid Radio Channels - Supposed Women's Channels | Indian comics about life and irritations.
|
Monday, September 1st, 2008 | Filed under Comic 12 Comments

India\'s female radio channel - Stupid radio jockeys

Ok I admit this is a little lame… but it was an issue I’ve had trouble with for some time. Any resemblance to any existing radio channel is purely coincidental, unintentional and totally unplanned.

Rashmi Bansal wrote something about the Child Marriage Serial on her blog Youth Curry.

Rate this Comic:
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (20 votes, average: 4.30 out of 5)
Loading ... Loading ...
Copy this comic into your Blog
|

Comments

  1. 1
    Abhiroop // September 2nd, 2008 at 1:15 am

    “Cows r us!!” HeeHeelarious :D

    and good you brought that balika vadhu thing. i get pissed every effing time i see a promo for it. i’m sure they’ve tied up any loose ends regarding the legalities but this is INDIA!! People are mindless cattle!! the cattle watch the serials!!

  2. 2
    Nomad // September 2nd, 2008 at 12:22 pm

    Hehe.. damn funny !!

  3. 3
    Val // September 3rd, 2008 at 5:00 pm

    If a chick is mad or sad, it’s GOTTA be PMS, I mean what else can it be, pshaw!

  4. 4
    Saad Akhtar (Author) // September 3rd, 2008 at 5:18 pm

    @Abhiroop: Yeah! I’m sure they have their ass fully covered and protected. I’m sure they have all the support from related agencies/NGOs. I’m sure none of their profits are being channeled towards organizations working to eliminate such problems. Not so mindless, them.

    @Nomad: :D

    @Val: These are not my beliefs you understand. The characters speak for themselves.

  5. 5
    Saurav // September 7th, 2008 at 12:56 pm

    Hi Saad,
    Your blog is rich in both originality and latest blogging technology.Count me in from now on as one of your avid readers:-)

    Cheers

  6. 6
    Saad Akhtar (Author) // September 7th, 2008 at 4:15 pm

    @Saurav: Thanks dude! Good to have on the list :) .

  7. 7
    Abhinav Rastogi // September 10th, 2008 at 11:57 pm

    NO WAY!! ITs SO NOT LAME!! awesome!!
    the 4th row is sooooo true….
    keep up the good work!!

  8. 8
    Rohan // September 12th, 2008 at 11:48 am

    Dude,

    I’m so addicted to your site. Would you do me a favour and bring CRAP Man to life? :D

  9. 9
    Saad Akhtar (Author) // September 12th, 2008 at 12:02 pm

    @Rohan: The beginnings of the CRAP man from Little Hagannath brought tears to my eyes. I believe he has the potential for becoming India’s true super hero. Let’s do something about it…

  10. 10
    pri // September 27th, 2008 at 11:45 pm

    i dono i dnt feel like reading above blogs
    anyway point it the issue
    well i really like the new soup on child marriage …. its still exists and knowledge has to b given by some means

  11. 11
    Kraz Arkin // November 12th, 2008 at 11:19 am

    Reminds me of a post from my blog – http://wrecktangle.blogspot.com/2007/12/meow-sound-pussy-makes.html

    Very good work here. I was directed to your blog by a serious comic book enthusiast and I am glad I listened to him. Keep up the good work. Oh and the Yoda comic reminded me of an old MAD strip along the same lines, have you seen it?

  12. 12
    JAYANT BOSE // July 4th, 2009 at 5:41 pm

    lmfao :D
    from now on saad,count me as an avid reader of urs :D

    YOU FUCKING ROCK MAN.

Leave a Comment

Get Adobe Flash playerPlugin by wpburn.com wordpress themes